Värsta filmhelgen

Nu har jag precis sett "The reader", en riktigt bra film. Det var längesen jag kollade på film på riktigt, jag kunde sällan hålla koncentrationen uppe genom en hel film under tiden jag var sjuk. Jag kunde bara se filmer som jag redan hade sett, för då behövde jag liksom inte följa med i filmen hela tiden.

Men nu klarar jag faktiskt av att se en hel film, utan större problem... Det är en av alla fördelar det finns med att vara frisk, eller så gott som i alla fall. :)



       

Lånade fyra filmer på biblioteket härom dagen, och en utav dem har jag alltså precis sett nu. Tror bestämmt att jag ska ge mig på en till nu i kväll... Frågan är bara vilken. Kanske blir "Changeling", har hört att den ska vara bra.


      

De andra två, "Två fantastiska får" och "Tusen månader/Milles Mois", tror jag är lite mer udda och lite mer åt det roliga hållet. De sparar jag tills i morgon...


Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, de två översta gillar jag starkt! Båda två är riktigt bra. De nedersta har jag inte sett, men du får gärna återkomma med en recension när du sett dem :)



Kram!

2011-01-09 @ 09:42:30
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0