Småkakor och rätta vägar

Nu är jag snart på rätt bana igen, tror jag... Orkar inte skriva så mycket om den senaste veckans velande - men jag tror att jag är på rätt väg nu igen i alla fall.

På söndag fyller jag 25 år, och nästa söndag ska jag ha ett stort kakkalas. Jag har bjudit totalt 34 personer + några barn till min lägenhet på 29 kvm - kan bli jättespännande. Härom dagen började jag baka till kalaset... Än så länga har det blivit schackrutor och kolakakor.




Nu har jag precis gett mig på sådana här snygga kakor...




De är skitsnygga, men apsvåra att göra... Första försöket blev nog ganska misslyckat är jag rädd - men jag får göra ett försök nästa torsdag också... Förhoppningsvis har jag lärt mig något av det här försöket så de kan bli bättre nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad gott det ser ut!! Förstår att de nedersta är svåra att göra, skulle nog inte ge mig på dem själv ;)



Och skönt att du är "tillbaka".



Kram

2011-01-27 @ 19:11:16
URL: http://justnuochidag.wordpress.com
Postat av: Victoria

Vad fina de blev~!! :o

Ser ju ut som om de kommit direkt ifrån ett bageri i Paris~ ;)

2011-02-10 @ 18:56:01
URL: http://pigment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0