Nu är de klara!

En av plåtarna blev faktiskt bra, totalt sju kakor blev det... Det räcker inte att bjuda på och förmodligen hinner de bli gamla innan nästan söndag i alla fall - så jag får göra nya nästa torsdag i vilket fall som helst. Men nu har jag i alla fall lyckats med ett par stycken... Förhoppningsvis blir alla bra nästa vecka...



Nästa vecka ska jag göra halva satsen gröna och halva satsen rosa... Det blir fint, tror jag! Frågan är bara vad det ska vara för smak på de gröna... Choklad kanske, det blir nog både gott och snyggt. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Supernice! Och jag tvivlar inte en sekund på att de är goda :)

2011-01-27 @ 22:01:11
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0