Nackspärr och fint paket

I dag fyller pappan i "min" familj år. Han fick ingen julklapp, för han är så svår att hitta på saker till - men i dag ska han faktiskt få någonting... Jag gjorde kokospraliner i går kväll, så nu har jag gjort ett litet paket med sådana till honom - ett litet hemmapysslat kort i påskstuk fick han också. Tyvärr blev pralinerna inte riktigt lika goda den här gången, som förra (gissar att jag inte hade tålamod nog att koka tillräckligt länge den här gången), men de blev helt okej goda - och dessutom vet han inte hur den förra omgången smakade...




Nu ska jag ge mig i väg till vårdcentralen, tror jag... Nacken fungerar fortfarande inte som den ska, och det funkar inte riktigt att jobba som förskollärare när man inte kan röra på huvudet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser supergoda ut, och vääääldigt fint inslaget :) Tror nog han kommer jätteglad! Lycka till på vc, hoppas de kan hjälpa dig med nacken <3

2011-01-11 @ 14:56:43
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0