Jag fick visst inte nog av sorterande igår

I dag tänker jag rida vidare på min betaendorfinvåg och städa i mina köksskåp... Här får ni en liten inblick i mina köksskåp (precis som de ser ut nu), och när jag är klar ska ni få se resultatet. :) Tror att det är burkarna och muggarna jag köpte i går inspirerar mig till dagens städning.




Skafferiet är verkligen jättefullt och det kanske inte ser jättestökigt ut, men jag tror att det finns en hel del saker att rensa ut...




Det här skåpet skulle kunna användas betydligt bättre, eller hur?




Även det här skåpet behöver ses över och möbleras om lite i...


Nu är det dags att dra igång! Ljudboken är på och städningen kan börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0