Jag är såld på burkar

Den senaste veckan har jag gått och förälskat mig i burkar - burkar av alla de slag... Burkar är ju så himla mysigt! Titta bara på de här...



De är ju hur fina som helst!


Och de här också - jättesöta!


I morgon tänker jag gå till second hand och försöka fynda burkar! Jag vill så himla gärna ha en fin brödburk! I värsta fall köper jag en burk, vilken som helst och målar om den, eller klär in den i papper eller vaxduk... :)

En fin brödburk måste jag ha, så är det bara...





I går åkte jag skridskor med tre kompisar, och mitt på isen inför en hel massa människor gjorde jag värsta vurpan. Jag fastnade med konståkningstaggarna i isen och landade raklång på det hårda underlaget. Det gjorde tokont! Knixade till nacken lite, och i morse när jag vaknade kunde jag inte vrida på huvudet.

Trist!

Så kvällen har jag ägnat i soffan, med den varma vetekudden på nacken och datorn i knät.

Men nu börjar det helt klart bli dags för sängen... Ska ju upp tidigt och gå på second hand i morgon. :)


 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur fina burkar som helst! Jag är också tokkär i olika burkar, och speciellt med vackra mönster. Funderar också på att ta en tur till second hand för att se om jag kan fynda ngt! Fast det får kanske vänta till veckan, är inne i ett sy-skov just nu så jag har nog att göra hela dagen. Hoppas du får en fin dag!



Kramar!

2011-01-08 @ 09:16:18
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0