Världens bästa kalas och världens finaste vänner!

Har haft 25-års kalas idag och jag är så himla nöjd! Världens finaste vänner har varit här och firat mig och ätit kakor och haft det trevligt!



Mycket fina presenter fick jag! Det gick till stor del i pysslets tecken, kan man säga. Ett presentkort på panduro och ett presentkort på stans bästa pyssel- och pappaffär, en bok om småkakor, en hemmapysslad tavla, en fin ängel i keramik och en kurs i distresstekniker tillsammans med "mamma"! Och ett lisebergskort och en elvisp!

Och fina "mamma" hade köpt de fina burkarna som jag själv köpte förra veckan. Så tokigt att hon verkligen vet vad jag tycker om... Dessutom frågade hon om jag ville ha en sagaform mugg som jag faktiskt spanat på länge men inte köpt själv. Klart jag vill ha den, den är ju hur fin som helst! :)

Av lillebror fick jag ett paket med hångeltuggumin :). Han är så himla knäpp, men jag gillar honom ändå! Han vill väl att jag ska hitta någon att vara tillsammans med eller nåt... Det är ju lite gulligt...


Alltså, shit vad jag älskar den familjen! Världens vackraste människor!



Nu är det nog snart läggdags - i morgon är det ju trots allt måndag och jobb igen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så härligt med så fina människor i din närhet! Det är du sååå värd. Och vilka fina presenter :) Hoppas du sov gott och att du får en fin vecka!



Kram

2011-02-07 @ 09:32:50
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0