Förlåt för ett ganska ytligt inlägg...

Förlåt mig för ett ganska ytligt inlägg... :)

Jag är galet sugen på att shoppa! Jag behöver faktiskt köpa jeans, det behöver jag. Och jag har till och med spanat in ett par... Ett par ganska coola med hängslen, men jag har inte provat dem än - så jag har ingen aning om hur passformen är. Tror bestämt att jag ska åka till torget nu på förmiddagen och prova dem.


bea-harem-7-8-jeans-rim




Den här väskan vill jag ha också! Så toksnygg är den! 399:-, det är den värd va? :) Kanske i alla fall...
http://www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/098969/adidas-adicolor-airliner




Nu ska jag hoppa in i duschen, testa en ny (kanske) snygg frisyr och cykla ner till torget och prova jeansen.

Eftermiddagen ska jag ägna åt att städa två pysselförråd i kyrkan... (Vaknade klockan fyra i morse och var lite sugen på att städa de där förråden - och då är det väll bara att passa på?)

Och i kväll ska jag på möte inför konfirmationsterminen som startar nästa tisdag.


Det här blir nog en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0