Oj vad jag är sugen på att shoppa rosa

Jag kan inte sluta tänka på den där rosa adidasväskan. Nu har jag ändå avvaktat ett tag och känt efter - och jag är fortfarande lika förälskad i den... Då är det väl okej att köpa den?



I dag kom min personliga almanacka, den som jag vann för några veckor sedan. Den är jättefin, och rosa! Jag har suttit en liten stund nu och planerat. :) Jättemysigt, jag älskar att planera!





Nu är jag toksugen på att åka till torget och shoppa!
Jag har tvätt i tvättstugen, men när jag har vart nere och tagit hand om den så åker jag nog iväg en sväng till torget - jag behöver nog shoppa lite... :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en exakt likadan almanacka, fast grön :) Gillar den super och ska beställa en ny nu!



Och ang väskan, klart du ska köpa den! Det gjorde jag med en väska jag tänkt på länge och jag är nöjd. Det är du verkligen värd efter allt slit!

2010-09-20 @ 15:13:34
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0