Frukost är det tråkigaste jag vet

Ibland glömmer jag nästan att äta frukost på morgonen, för att jag tycker att det är så tråkigt... 

Ibland vaknar jag, går upp och börjar fixa med något och plötsligt märker jag att klockan har blivit mycket - och att jag visst inte har ätit frukost.


I morse gjorde jag så. Jag vaknade klockan 8.30, sprang ner till tvättstugen och stoppade i tvätten i maskinerna och när jag kom upp igen började jag ta hand om gårdagens disk. Nu är klockan 9.45 och jag har inte ätit frukost och jag är inte ett dugg sugen på att göra det heller...  


Jag ska strax pallra mig iväg till vårdcentralen, men först ska jag stoppa i mig lite frukost. Hur tråkigt jag än tycker att det är...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag är helt tvärtom, frukosten är det bästa jag vet. Jag kan tom ligga kvällen innan och fantisera om vad jag ska äta till frukost och hur gott det ska bli :) Tänk så olika vi kan vara! Jag tycker det är underbart skönt att duka upp en långfrukost, tända ljus, läsa något bra eller se en film samtidigt...

2010-09-20 @ 14:58:34
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0