18 sept. 2010

Idag var jag och provade jeans - fy vad jobbigt det var! Jag kände mig smällfet verkligen, men jag vet ju egentligen att det inte är mig det är fel på. Det är ofta byxorna som är små i storlekarna... Och det är ju inte konstigt att jag inte kan ha samma storlek som jag hade när jag vägde mycket mindre än nu. Inte konstigt alls, men det känns lite jobbigt.

I morgon eftermiddag ska jag sjunga på en barnvälsignelse, det brukar vara väldigt roligt, men jag vet inte vad jag ska ta på mig - och det känns mindre roligt. Måste nog ta en titt i garderoben nu innan jag går och lägger mig, för i morgon tror jag inte att jag kommer orka tänka så mycket...


Ska i alla fall försöka vakna så tidigt så att jag hinner fixa håret på något snyggt sätt - kanske som jag fick till det förra veckan. 


          



Nu måste jag öppna min garderob och försöka hitta något att ta på mig... :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0