Varför?

Varför är det så himla lätt att göra annat, när man egentligen har saker man måste göra?

Om en och en halv timme ska jag vara på rep, och jag borde verkligen ha övat på det - men har jag gjort det?
- Nej! Jag har tvättat och städat och pysslat en hel massa istället. Visst är det bra saker som jag gjort, men det kunde väntat - det kunde inte övandet göra... 




Jag avskyr att komma oförberedd till ett rep - och ändå gör jag så här! Men, jag har i alla fall lyssnat på låtarna om och om igen - så förhoppningsvis sitter de bättre än vad jag tror att de gör...

Nu måste jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning och dra i väg till det där repet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0