Pyssel och lite allmänna funderingar

Jag misstänker att jag inte är riktigt så frisk och stabil som jag ofta vill tro att jag är. Det ska inte mycket till för att jag ska falla, eller börja vackla... Jag önskar att jag var stabilare, att jag klarade av mer än vad jag gör. Jag klarar inte av när människor i min närhet pratar om mat och vikt och bantning. Det påverkar mig alldeles enormt. Det kommer alltid finnas människor som pratar om sådant, det kan jag inte komma undan - så jag måste lära mig att hantera det. Jag vet bara inte hur...


Jag har varit på ledarskapskonferens hela helgen, hur bra som helst! Oj, vad jag har samlat på mig inspiration och nya intryck. Jag onskar bara att jag visste hur jag ska ta tillvara på allt detta på bästa sätt.

Kvällen har jag ägnat åt pyssel och Beck. Helt klart en bra kväll!



Halsband, blev det flera stycken. Eller egentligen bara halsbanshängen. Jag har inte så många kedjor, men jag använder ju bara ett halsband åt gången så jag kan ju byta hänge på min kedja... :)





Jag gjorde också några skålar av LP-skivor. Sådana gjorde vi när jag gick på dagvård. Jag tycker att de är rätt snygga.

Kommentarer
Postat av: Cim

Tack fina du! Det är så himla jobbigt det där, att vara på gränsen. Men du är nära friskheten nu, även om tankarna ibland säger annat! Massor med kramar!

2010-11-04 @ 22:38:20
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0