Promenad och kanske en kanelbulle

Så här ser den ut, Göteborgs röda sten...

'

Jag tror att jag ska ta mig en promenad ner dit nu. Och kanske, kanske stannar jag på ett konditori på vägen och köper med mig en kanelbulle eller något annat gott att mumsa på, väl framme. Jag måste i alla fall lägga över två nya låtar på telefonen, för jag ska lära mig dem till på söndag - och promenader är alldeles ypperliga tillfällen att nöta nya sånger på.  

Jag hade en liten plan på att ta mig ut till sommarens badplats, Ganletbadet, i stället, men det får nog bli Röda sten i dag. Ganlet kan jag ta en annan dag, kanske på torsdag om värdet är fint...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då bor du väldigt nära mig faktiskt... så liten världen är. Röda sten är en utav mina favoritplatser, så väldigt vackert är det där.

2010-10-05 @ 13:09:01
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0