I dag fick jag börja julpynta...

I dag har jag varit ledig, och har som lite omväxling varit i kyrkan och passat barn... Haha... För det är ju saker som jag aldrig annars.

Men mysigt var det i alla fall.

Nu i kväll har mamma varit här och druckit glögg och haft det trevligt med mig. Det är sällan som vi bara myser tillsammans - oftast ses vi bara på stan eller så och då hinner man ju inte kramas ordentligt. :)




Plockade fram lite julpynt i dag också - några filthjärtan som jag brukar ha i adventsljusstaken.

Och.....




... adventljusstaken såklart...
(Fast det här är en bild på förra årets ljusstake - i år är ljusen vita och mossa har jag ingen ännu.)


Längtar efter att få tända första ljuset på söndag morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0