Vill bara lämna ett livstecken.

Tiden har bara rusat i väg och jag inser att jag inte har skrivit här på en månad... 

Jag har börjat skriva några gånger, men inte kommit särskilt långt. Det känns som att jag inte har så mycket att skriva liksom.

I dag har jag jobbat, och i morgon ska jag också jobba. Och på måndag ska jag återgå till universitetsvärlden och jag både längtar och bävar... Det ska skrivas en 4-sidig analys och jag har än så länge ingen aning om vad jag ska analysera. Men det brukar ju gå bra, så förhoppningsvis gör det det den här gången också - tänker jag. Men jag vet att jag kommer få en väldig massa ångest innan analysen är inlämnad... Det får jag alltid.


Jag ska försöka bli bättre på att hantera den där tentaångesten, tänkte jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra det, men jag måste försöka i alla fall...


Någon som har tips på hur man hanterar tentaångest?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0