En större befrielse än vad jag trodde

I dag har jag gjort mig av med mina sista bantningsprodukter... De har legat i skafferiet länge nu, men i dag har jag alltså gjort mig av med dem - och det känns fantastiskt skönt!

Det står på dem att man inte får äta dem om man är barn, ungdom, gravid eller har en ätstörning - och det har jag inte gjort på väldigt länge heller. Men ändå känns det som en enorm befrielse att bara bli av med dem, få bort dem från skafferiet liksom...

Jag trodde inte att det skulle kännas så befriande som det gjorde... Men på något sätt har de kanske hela tiden legat där i skafferiet och pockat försiktigt på ätstörningens uppmärksamhet.

I vilket fall som helst så är jag av med dem nu, och det känns skönt!



Kommentarer
Postat av: Bundle

Bra gjort! Bantningsprodukter kan man inte ha. Hoppas det går bra för dig annars!

2010-06-11 @ 10:17:35
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Bundle

Undrar bara hur du har det?

2010-07-16 @ 21:24:58
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0