Svårslaget, är det!

Jag tänker ibland tillbaka på min tid som sjuk - och vet ni vad? Det är helt tokigt hur mycket jag har förändrats bara under det senaste året...

Förra våren, innan jag började min behandling på riktigt kunde jag inte tänka mig att ha något annat än lätta mini och keso på mackan, om jag alls åt några mackor. I små, små steg har jag under året som gått vågat mig på nya saker, och för några veckor sedan köpte jag mitt första alldeles normala bregott.

I morse när jag åt min frukostmacka, med extrasaltat bregott, ost och gurka kände jag mig enormt stolt! För jag vet ju att jag inte hade klarat det för ett knappt år sedan.


Den känslan är något av det bästa med att vara frisk, eller i alla fall så gott som! Känslan av att klara av saker som jag vet att jag hade svårt för tidigare... Det är nog faktiskt en ganska svårslagen känsla!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja! :D

2010-03-23 @ 22:41:36
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/
Postat av: Lillamy

Vad glad jag blir av ditt inlägg. Du är sååååå på rätt väg, jag är stolt över dig. Kram kram!

2010-03-24 @ 07:33:39
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0