Städning

Alldeles nyss fick jag tillbaka min senaste tenta, och vet ni vad? Jag blev godkänd. Jag fick G, och jag är nöjd med det! Jag var inställd på att få komplettera och göra om en del av den - men nu behöver jag alltså inte det. Jag trodde inte att jag någonsin skulle bli nöjd med något annat än VG, men jag är faktiskt nöjd - känns alldeles fantastiskt att få lägga den bakom mig nu.

Är det något jag har svårt för så är det städning... Jag tycker att det är så urbotat tråkigt! Men, nu går det inte att skjuta på det längre! Det bara funkar inte, jag måste dammsuga, bädda sängen och plocka undan en del saker.


Det är i dag jag är ledig, det är nu det måste göras! Hur trist det än känns...


Suck och stön och ett, två, tre... Nu gör jag det bara!


Kommentarer
Postat av: Cim

Bullen:

Ja, de är ju jättesöta! Perfekta att pryda ett kakfat med när man inte har karaktär nog för att ha riktiga framme :) Jag gillade dammsugaren väldigt mycket, kanske kan du göra en kanelbulle eller något sånt också? Men jag är intresserad av alla gosaker! :D



Kramar!

2010-03-12 @ 23:55:00
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0