Dagen och helgen.

I dag blir en bra dag! Och helgen som följer lär bli intensiv, men förhoppningsvis ganska rolig (i alla fall bitvis).


Vernissage, mingel och frågestund i dag... Fotoutställning. :) Jag har gjort en lite rolig installation med bilder från min tvättstuga - bilderna hänger på en tvättlina, och på tvättlinan hänger också ett bar färglada och randiga babysockar...

Jag har också gjort en planch med bilder från en studieinspelning och ett rep. Musiktema alltså.
Såg i går eftermiddag att jag hade monterat en av de bilderna upp och ner... Så nu gäller det att försöka låtsas som att det var meningen - jag kanske kan säga att jag vänt på bilden för att lite extra poängtera musikens abstrakta och rörliga sida. :) Vissa av studiobilderna är ganska abstrakta, så jag skulle kunna hänvisa till det - och säga att jag ville förlänga det abstrakta intrycket. Haha......


I helgen ska det jobbas. Säger inte så mycket mer om det - det brukar vara roligt när man väl är i gång, även om det känns segt innan man kommer iväg.


Pasta och köttfärssås till lunch i dag - det blir gott!


Hoppas att ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0