Att packa är det tråkigaste jag vet!

I morgon åker jag till Norge, och dagen i dag ska ägnas åt packning... Trist, som bara den!

Hela mitt golv är fyllt med kläder, vantar, halsdukar och grejer, och jag vet inte hur jag ska packa och vad jag ska packa och vilka väskor jag ska packa i. 


Köpte en 'underhjälmen-mössa' på polarn och pyret i går... Men, jag tror att den blev en storlek för liten - så jag får nog ge mig in till stan och byta storlek (och kanske färg). 


Ska köpa garn också... Så jag kan virka bakverk under de långa bussresorna. 



Nej, nu får jag nog ge mig in till stan - så att jag kommer i gång med den här packningen någon gång!

Hoppas ni får en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Cim

Packa är ju roligt! Packa upp däremot... ;)

Ha det så himla rolgit!

2010-03-25 @ 16:45:46
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0