Nu var det längesen...

Nu var det verkligen ett bra tag sedan jag skrev här... Jag skriver helt enkelt mer sällan när jag mår bra och tänker på annat.

En sak som jag har kommit på, tillsammans med en vän, är att jag dippar rätt rejält när jag ska ha mens... Jag snurrar in mig i sjuka tankar, gråter och hamnar lättare i hetsattacker...

Är det någon mer än jag som upplever det så?

Min vän tycker att det är väldigt tydligt att det finns ett samband mellan sjukdomen och mensen. Och hon tycker att vi ska ta kontakt med vårdcentralen och fråga om jag skulle kunna få hjälp med medicin för att plana ut dipparna litegrann... 


Jag stack mig på en geting nyss och måste stoppa ner foten i vatten eller något nu, för det gör verkligen riktigt ont...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0