Har visst svårt att hålla mig pluggfri....

Oj, vad jag har svårt för att inte tänka på plugg. Befinner mig egentligen mittemellan två kurser just nu, och behöver verkligen inte plugga ett dugg. Råkade nyss gå in på nästa kurs hemsida och ladda ner några filer om uppgifter som ska göras under kursen, och direkt börjar hjärnan snurra. Jag vill planera, förbereda och tänka igenom uppgiften - jag vill helt enkelt känna att jag har kontroll över saker och ting.... 

Usch, vad det stör mig! Varför kan jag inte bara koppla av. Jag har ju haft en så lugn och skön kväll hittills.

Nej, jag tänker inte tillåta mig själv att läsa mer om nästa kurs förän på måndag! Jag ska vara ledig i helgen - hela dagen i morgon, och hela dagen på söndag. På måndag ska jag börja läsa in mig lite på kursens innehåll och på tisdag går jag på kursintroduktion...

För övrigt är jag väldigt trött och seg efter min lilla flaska Asti Martini - egentligen dags att krypa ner i sängen. Tvättid i morgon förmiddag. Tvättid = tid att städa och sortera papper och kanske sjunga en truddelutt.  

Kommentarer
Postat av: Nabis

"kanske sjunga en trudelutt" :) Fint.



Jag känner igen det där med att känna sig lite tom efter avslutad kurs. Det mål man strävat efter är ju plötsligt borta. Det botas bäst med en ordentlig tentafest! Fast det är klart, om man har en tendens att hänfalla åt bakfylleångest så kanske det blir etter värre dagen efter, he he :)



Ha nu en riktigt skön helg!

2010-01-16 @ 10:41:27
URL: http://lillanabis.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: Ja, han är super :) Hoppas du får en bra dag. Kram!

2010-01-16 @ 12:41:02
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: Nabis

Väga sig hos behandlaren. Det vore ju något. Jag ska, som förut skrivet, träffa chefen för min avdelning på tisdag och "prata om vad jag behöver". Jag ska nog ta upp det, möjligheten att få väga sig och ha det under uppsikt under behandlingen. Det och få träffa en dietist. Jag vill bara ha "bevisat" att ätschemat är schysst. Mina bulimikerögon tycker fortfarande att det är så otroligt stora mängder hela tiden. Det tar ju ett tag det där :)

2010-01-16 @ 13:55:17
URL: http://lillanabis.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejhej!

Ny här på din blogg. Förstår att du har svårt att sluta tänka på plugg. Jag själv älskar att plugga och längtar tills jag ska sätta mig i skolbänken igen :)

Vad är det du pluggar?

Hälsn. Maria

2010-01-16 @ 18:54:14
URL: http://hundramil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0