Livet har åkt lite bergochdalbana med mig den senaste veckan.

Jag tror att jag är på rätt väg igen... Men den senaste veckan har varit minst sagt kaosartad. Har hunnit bestämma mig för att gå ner i vikt, ändrat mig, tänkt att ingenting spelar någon roll, att jag lika gärna kan bli vråltjock, ändrat mig igen, velat bli smal och slutligen bestämt mig för att jag är värd mycket mer än att gå runt och tänka på mat dygnet runt.

Så nu är jag på rätt väg igen. Har till och med bakat en kaka idag... Och det är något som jag inte gjort på riktigt, riktigt länge.

Plugget går rätt okej, är riktigt slapp men jag tror att jag kommer klara kursen ändå. Har ju planer på att plugga på folkhögskola till hösten, så just nu ägnar jag mer tid åt ansökningspapprerna än åt mitt nuvarande plugg.


Bara en liten kort hälsning från mig...
Jag lever och mår bra!

Kommentarer
Postat av: Nabis

Vad jag känner igen mig.... Shit vilken berg- och dalbana man åker!

Jag är glad att du finner dig på stabilare mark igen.

Kram

2010-02-04 @ 17:31:51
URL: http://lillanabis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0