Vad tycker ni om min nya bloggdesign?

Jag har länge velat göra något åt min bloggdesign... Eller snarare göra något åt min frånvaro av bloggdesign. Men jag har inte haft ork att lära mig hur man gör, jag har tänkt att det verkar alldeles för svårt... 

I  kväll har jag gjort slag i saken och experimenterat ordentligt med bloggdesignen och jag måste säga att jag tycker att jag lyckades riktigt bra tillslut... :) Det var verkligen inte svårt - man måste bara ha lite tålamod.

Vad tycker ni? Är ni lika nöjda som jag, eller är det något ni tycker att jag ska försöka ändra på?

Skulle vilja byta typsnitt på rubriken, men det har jag inte lärt mig ännu...


Åt på Mc Donalds i dag, en hel meny med pommes frites och alltihop. Kan inte säga att jag mådde toppen när jag kom hem, så det var skönt att gå loss på bloggen lite... Nu efter att ha suttit en stund med bloggen och distansierat mig från Mc Donaldsbesöket har jag kommit fram till att 1) jag är fin precis som jag är, 2) att man inte går upp i vikt för att man äter på Mc Donalds en gång och 3) att jag egentligen fixade Mc Donaldsbesöket riktigt bra - jag kunde ha börjat gråta och fått panik inne på restaurangen men det gjorde jag inte...

Med andra ord - terapiarbete på hög nivå!



Nu måste jag sova, för i morgon är det musikaldags x 2 och då måste jag vara pigg och fräsch.


Kommentarer
Postat av: Agnes

så sant skrivet. man blir ju verkligen inte tjock. och det är det logiska jag försöker hålla fast vid.

för två veckor sen kände jag mig fet. alltså daller-fet. i huvudet liksom.

sen förra veckan tyckte jag att jag var snygg, min kropp var kvinnlig och sådär vacker.

och den här veckan känner jag mig fet igen.

rent logiskt kan det inte stämma. man blir inte fet sen smal sen fet på två veckor. det ÄR min hjärna det är fel på, inte mig själv.

2010-12-07 @ 22:55:07
URL: http://thelittlesoup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0