Min första julafton utan julmatsångest!

Vilken julafton det blev! Alldeles fantastisk blev den faktiskt... Det var jättemysigt i kyrkan, och en av mina fina små kompisar (Denise, 7 år) var där med sin familj. Hon och jag hängde ihop hela dagen, lekte, pratade, fikade, kramades, sjöng, dansade och skrattade en hel massa. Min första julafton utan julmatsångest på flera, flera år. Det känns otroligt härligt!


Både i dag och igår sken solen och man kunde nästan tro att man var på skidsemester när man såg sig omkring...



Det är inte i de Norrländska skogarna, det är Göteborg från sin vackraste sida...



Julaftonskvällen blev också mysig. Jag och mamma åt god middag och satt sedan nästan hela kvällen på fårskinnsfällen framför julgranen och bara njöt av de vackra ljusen.



De söta flickorna och ljusen köpte jag på Åhléns för halva priset, och julgranskulorna köpte jag på Village för 2 :- styck. Jag tycker att det blev väldigt vackert med det enkla, rena och vita pyntet i granen..




Nu ska jag fortsätta min mysiga jul, med att baka pastellfärgade maränger. :) Jag njuter i fulla drag, av att kunna göra allt det som jag tidigare inte kunnat utan ångest och tårar...


Hoppas att ni hade en fin julafton och att julhelgen fortsätter på samma sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0