Svar till Kattis

Fick några frågor från Kattis, och eftersom hon ínte verkar ha någon egen blogg så svarar jag på de frågorna här.


Första frågan är om jag säljer några smycken: Det gör jag. Om du läser inlägget som du har kommenterat så ser du till exempel fyra par örhängen som just nu är till salu... Om det är något annat, speciellt, smycke som du spanat in så skriv en kommentar och berätta vilket så kan jag svara på om det finns kvar eller så kan jag kanske göra ett nytt likadant...


Andra frågan är var jag har köpt min almanacka: Det har jag gjort på www.personligalmanacka.se. Fast jag har inte köpt den, utan vunnit den i en tävling. Men om man går in på ovanstående hemsida så kan man beställa en personlig och egendesignad almanacka...


Hoppas att ni får en god natt och en bra dag i morgon!
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova - jag är nämligen toktrött och ska upp toktidigt i morgon....


Usch - ingen bra kombo!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0