Små julklappar och tokbra artister

Tokigt är det, när man ser att andra människor har på sig smycken som man själv har gjort... Jag blir lika förvånad varje gång... Härom dagen träffade jag en äldre dam som hade på sig ett av mina halsband. Helknasig känsla!

Snart kommer en kompis hit och fikar och då ska jag passa på att ge henne en liten julklapp också. Ett par örhängen och ett tampong/kortfodral. :) Snart dags att sy fler fodral - det är så smidigt att ha lite sådana liggande i presentlådan...

     



I kväll ska gå på konsert - julkonsert med den här mannen (Samuel Ljungblahd) och en stor gospelkör.



Han är så sjukt bra den mannen! Så galet rolig och en av världens bästa pipor har han också. Förra hösten fick jag den enorma förmånen att köra bakom honom på en konsert, och det är något av det bästa jag gjort (i alla fall utifrån ett musikaliskt perspektiv). 

Har ni inte hört honom så lyssna in honom här: Samuel Ljungblahd – Show Me
                                       
                                                                     Samuel Ljungblahd – Shake



Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0