Härliga pyssellördag!

Nu börjar mammorna på jobbet vilja köpa smycken av mig, och det känns hur roligt som helst! Jag har lovat dem att ta bilder på mina smycken och ta med till jobbet, men eftersom jag för tillfället inte har så mycket färdiga smycken så får jag ägna dagen åt att producera nytt och fotografera det och på något sätt skriva ut det. Kan ju inte gärna skicka föräldrarna hit till bloggen...

Var på Bokia i dag också, och köpte fina papper och en silvrig stämpeldyna... Så jag ska göra julkort, tänkte jag. Inte sådana som man skickar till folk, utan sådana som man kan sätta på julklapparna och så. Men det får bli ett senare projekt - först måste jag ju göra örhängen och halsband.


Nu ska jag snart äta lunch (Lax, pesto- och spenatsås och pasta) och sen får det bli pyssel i en timme, minst.

Kl. 17 ska jag till Liseberg med mina brorsbarn... Mysigt!


Hoppas att ni får en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: kattis

Vad kul:)

Var jobbar du någonstans om man får fråga?



Ja de var mycket fina halsband:) tack igen! Blev speciellt glad att du hade gjort så fint liksom runt om med påse, lappar och allt!



Hoppas ni får trevligt på Liseberg! Är ju så mysigt på julmarknaden där.

2010-12-11 @ 15:08:05
Postat av: Johanna

Hoppas du får en skön kväll på Liseberg! Och superskoj att du fått förfrågningar på dina smycken :) Tkr halsbanden med ugglorna var görsnygga!



Kram

2010-12-11 @ 17:35:19
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/
Postat av: Bullen

Jag jobbar på en förskola, en bit utanför Göteborg. Trivs jättebra! I morgon är det luciadagen och då ska vi lussa för föräldrarna... :)

2010-12-12 @ 21:50:46
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Cim

Precis, längre fram vill jag gärna hjälpa till och engagera mig i att hjälpa personer med ätstörningar, föreläsa eller så, men inte nu! Nu vill jag bara glömma de tankarna och leva på riktigt! Det är fantastiskt att känna så, att faktiskt inte vara intresserad av det längre!

Stora varma kramar!

2010-12-13 @ 13:10:20
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0