Pärlor är nog det bästa som finns, i alla fall nästan

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen...



... att pyssla är avkopplande och gör gott för själen.


Jag blev riktigt nöjd med dagens, verk. :)

I morgon kommer det nya pärlor på posten, längtar en aning.
Fast jag har minst fyra saker som jag måste göra innan jag får packa upp pärlorna... 

1. Skriva mitt CV
2. Sjunga igenom två sånger
3. Skicka i väg ett mail om huskyrkan som börjar om några veckor
4. Skicka mail till studievägledaren och VFU-samordnaren och informera om mitt studieuppehåll.

Det enda som egentligen behöver ta lång tid är ju att skriva CV, så om jag går upp i tid så kanske jag hinner klart med mina fyra saker lagom till att brevbäraren släpper ner pärlpaketet i mitt brevinkast... :)

Nu måste jag stoppa något i magen och gå och lägga mig, för jag är aphungrig och trött som en gnu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0