Kolla in min lista!

Kolla in min lista! Det är inte ofta som man faktiskt lyckas med att bocka av nästan precis allt på en lista!


[X] Tvätta
[X] Skriva det sista på det personliga brevet + posta ansökan
[X] Ringa chefen
[X] Laga kålpudding
[X] Plocka undan lite (typ papper och kläder)
[/] Rensa duschbrunnen


Jag har faktiskt plockat undan, men det syns inte - för det har kommit fram nya saker, och framför allt så ligger det en hel massa nytvättade kläder i en hög på min säng... Borde ta hand om dem innan jag går och lägger mig - för annars hamnar de i en hög på golvet i stället, och då blir det jobbigt i morgon...

Och duschbrunnen tror jag att någon annan, typ husvärden får komma och fixa - för jag kan inte.


Nu är det dags att ta hand om de där kläderna, för jag måste sova snart...


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis, ta en titt i min blogg! :-)

2010-08-31 @ 19:54:34
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Malin;

åh, listor is the shit! när man väl gör det som står, och får den stora äran att kryssa för (eller i ditt fall kryssa i) så känner man sig så otroligt effektiv.



svar; åh, jag hade verkligen en riktig fin sommar! och det är jag nästan säker på att du hade med, utan att du egentligen förstår det själv.

vad är det du jobbar med förresten? :)



och det är bara HÅR, vad skulle kunna hända? lite 'wild and crazy' måste man ju vara & testa på allt som går att testa. du vågar! hih

2010-09-02 @ 15:56:54
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0