Hungrig och stressad och mitt i natten vaken

Jag kan inte sova, det snurrar alldeles för mycket tankar i huvudet på mig. Stressar upp mig för en hel massa saker och dessutom är jag hungrig, för jag slarvade med maten i går. Inte med flit, men jag insåg i efterhand att det blev en aning för lite mat i magen i går - det hände liksom lite för mycket... Var på möte igår kväll, och när jag satt där och klockan närmade sig 20.00 kom jag på att jag ju inte ätit sedan klockan 15 (en grillad panini, och det var som lunch, för jag vaknade så sent och åt inte frukost förrän kl. 11).  

Så nu har jag suttit uppe och pärlpysslat en stund, och försökt släppa alla de snurriga tankarna. Känner mig faktiskt en aning tom i huvudet, men jag vet inte om det går att sova för det. Men det är i alla fall värt ett försök - tänker jag. Men först ska jag äta något, för det är absolut stört-omöjligt att sova på fastande mage. 




Vad tycker ni om mitt nattliga pärlpysselverk? :)


Kommentarer
Postat av: My

Jättefint!

2010-08-27 @ 06:48:47
URL: http://www.tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0