Sol och snygg slarvfrisyr!


I dag är vädret alldeles fantastiskt härligt! Solen strålar och det är fortfarande varmt, trots att klockan snart är 18.30... Det är galet ju, men fantastiskt härligt!

Jag har öppnat min franska balkongdörr och sitter med ryggen mot staketet och tittar på tv och njuter av att solen värmer min rygg! Dessutom är det någon av mina grannar som grillar, härlig sommardoft!





Satte upp håret ganska snabbt och slarvigt i morse, och sen dess har jag inte rört det... Och jag måste säga att jag faktiskt är nöjd med min slarviga frisyr! :) 


Om tre veckor ska jag göra antagningsprov till en folkhögskola... Musikinriktning har jag sökt, och jag vet verkligen inte vad jag ska sjunga på provet. Jag har plockat fram en del noter ur mina gömmor, men oj vad svårt det är att välja! Tre sånger, med helt olika karaktär är det meningen att jag ska lyckas välja - och om jag inte vill kompa mig själv måste jag skicka in noterna i början av den här vecka. Det är alltså ganska bråttom... 


Har ni några förslag på vad jag kan sjunga? Låtar som går att göra bra med bara piano och sång... 

  


Kommentarer
Postat av: missjs

Visskolan i Västervik? undrar nyfiket



.:Kram!

2010-04-11 @ 19:39:36
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0