Jag vägrar låta mig luras den här gången!

Nu är det igång igen, på allvar! Medias skriverier om att man måste förbereda sig inför beach 2010... 
Och vet ni vad? Jag kunde inte bry mig mindre! (eller jo, det kunde jag nog...)

Jag märker att jag påverkas av det, och jag blir riktigt förbannad över det! För jag vill verkligen inte påverkas.

Jag orkar inte med alla tankar som förbjuder mig att äta som jag vill! Jag är fin, precis som jag är - och jag vägrar gå på alla alla lögner som försöker få mig att tro motsatsen!

Jag vet hur ovärt det är att ge sig in i bantningsvärlden. Man förlorar så mycket av själva livet, när man ägnar större delen av sin vakna tid åt att fundera på mat och kalorier.


Jag får äta frukost, lunch och middag - varje dag! Jag behöver inte bry mig ett skit om hur jag ser ut till sommaren!


Så det så! :)


Kommentarer
Postat av: Lillamy

Härligt text och peppande......



Senast igår ville jag bara kräkas på tidningen och allt hysteri med viktnedgång. De kundel lika gärna kopiera i stort sett samma text och lägga in lite då och då....som innan jul, efter jul, innan påsk, efter påsk.....innan sommaren efter sommaren......o.s.v.



jag vägrar att läsa artiklarna nu för tiden.......Trött på dem, varför ska man läsa dom liksom?? Egentligen.....?



Hoppas du får en bra dag vännen. Kramar till dig<3

2010-04-08 @ 07:17:04
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0