Funderar på att sälja lite saker...

Jag är en tjej med ett stort och omättligt pysselbehov, det har jag insett det senaste året... Sen jag fick kontakt med sjukhuset och började min behandling har pysselbehovet inom mig bara vuxit och vuxit. Kanske i takt med att sjukdomen släppt sitt grepp om mig. Kanske är det helt enkelt så att pysselbehovet förut har fått ge vika för sjukdomens starka vilja.

I vilket fall som helst så har jag ett stort behov av att pyssla och ge utlopp för min kreativitet...
Här är några av de saker jag gjort den senaste tiden... 




      


        


                 





Vad tror ni?
Tror ni att något av det går att sälja, och vad ska man i så fall sätta för pris?

Det är svårt att bedömma sådant som man gjort själv... Jag är ju liksom nöjd med grejerna, men samtiidgt tänker jag att det är grejer som folk lika gärna kan göra själva.


Kommentarer
Postat av: Cim

Vad duktig du är, mysiga grejer! Bestämmer du dig för att sälja så är jag intresserad av några godsaker :)

2010-04-05 @ 23:07:57
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: Lillamy

Detta kan du säkert sälja. Gillar speciellt blomsmycket=). Du är duktig på sådant här, ta vara på det...Kram!

2010-04-06 @ 08:33:20
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0