Vänner är det bästa som finns!

Vänner är det bästa som finns!

Tack vare vänner står jag på benen igen, och tack vare vänner har jag nu ikväll fyllt frysen med tolv matlådor. :)

Åtta portioner ungsbakad kassler och fyra portioner ungsbakad falukorv... Jag är så stolt över vad jag åstadkommit i kväll. Och jag är såå tacksam över allt stöd jag fått i dag!

Vänner är det bästa som finns!


Jag vet vad jag måste göra, jag vet att vägen mot ett friskt liv går genom regelbundna måltider... Vad som än händer måste jag alltid, varje dag äta två lagade mål mat om dagen! Även om inte alla runt omkring mig äter på det sättet och även om det finns människor som kommenterar mat och träning hela tiden... Oavsett allt måste jag äta efter mitt eget matschema!

Svårt är det, jättetufft - men det måste gå! Det bara måste gå!


Kommentarer
Postat av: Lillamy

Du kan verkligen vara superduper stolt över dig själv nu. Hejar på dig.)

2009-09-10 @ 08:26:18
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0