De sjuka tankarna sliter och drar i mig.

Det är verkligen stört, hur ofta man kommer på sig själv med att tänka sjuka och ätstörda tankar! Och ibland är det svinigt jobbigt att stå emot dem... 

Det är ju helt klart lättare att stå emot dem om man har förmåga att se dem som just sjuka, men det är ändå långt ifrån lätt.

Jag är egentligen aptrött nu, ändå ligger jag vaken och tänker uppenbart sjuka tankar.


Var bara tvungen att skriva det. Jag vet att de här tankarna är sjuka och jag vill inte lyssna på dem! Jag orkar inte tvinga bort dem hur huvudet, men jag tänker heller inte låta dem bli verklighet! Jag vägrar! Jag vill vägra!

God natt, hoppas ni sover gott!


Kommentarer
Postat av: Å

jag hoppas att det känns bättre nu..

jag känner igen mej i det du skriver..

men man får lov att tänla sjuka tankar ibland.. man får lov att ha planer på olika saker. men att tänka och planera är inte samma sak som att verkligen gör det.. eller hur?

Ta hand om dej. <3

2009-09-16 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0