Att ta vara på sina erfarenheter och hjälpa andra

Jag vill bara säga tack för alla era kommentarer! Det betyder jättemycket, att få höra att jag inte är ensam om mina tankar och känslor. Det är såklart inte roligt att ni mår dåligt, men att vi är fler som tänker på samma sätt betyder ju bara att det hör ihop med sjukdomen - och om man är sjuk så kan man också bli frisk! :)

Igår blev jag påmind om alla de tjejer och killar som varit sjuka och som idag använder sina erfarenheter till att hjälpa andra. Visst är det häftigt!? Sådant gör mig inspirerad, det är för sådant jag vill bli frisk. Jag känner ett gäng tjejer i högstadieåldern och när jag ser dem slås jag av hur fina de är. Det är något som griper tag i mitt hjärta och jag bara önskar och hoppas så innerligt att de vet om hur fina de är... Om det finns något jag kan göra för att de än mer ska förstå hur fina de är, så vill jag göra det.  


Idag ska jag till ikea och förhoppningsvis skaffa mig en garderob! :) Ska bli skönt att få någonstans att lägga sina kläder...

Det var längesen jag lade upp en bild på dagens lunch eller middag, men jag har varit dålig på att göra det fint för mig den senaste tiden. Jag ska försöka bättra mig, jag mår så mycket bättre när jag har det fint omkring mig... 

 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0