Raggmunkar och terapiarbete

Idag har jag lagat raggmunk! :) Pannkakor står på min förbjudet lista, och raggmunk fick bli mitt första närmande... Jag åt pannkakor en gång på dagvården i våras, men då var det ingen vidare angenäm upplevelse. Den här gången var upplevelsen mer åt det positiva hållet! :)

Till raggmunkarna hade hade jag rödkål, cocktailtomater och keso. Jag vet att det fattades en del på proteinsidan, men gott var det och jag njöt av måltiden...





Det sedvanliga pysslet efter maten resulterade i ett halsband och en femtedels handledsvärmare...
Såg jättefina smycken igår när jag var på stan. Försökte mig på att göra något liknande idag, efter lunchen.





Nu bakar jag grahamsbullar. Ska uppdatera er när dem är färdiga!

Det här har varit en bra dag! Jag är på gott humör och känner att jag har gjort bra saker...



Kommentarer
Postat av: amanda

hejsan. vilken härlig middagsbild. såg supersmarr ut. din blogg är för övrigt väldigt mysig. jag undrar om du skulle vilja dela med dig av dina erfarenheter av dagvård? var gick du och under hur lång period? hur såg dagarna ut och den hjälpen du fick, hur mådde du under tiden? viktuppgång? ångest? jag går i de tankarna. att söka här i göteborg. jag måste göra något. mitt liv funkar egentligen inte. måste komma bort från ana och äs. är tacksam för minsta lilla du vill berätta :) stor kram!

2009-11-22 @ 18:38:40
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Anonym

har läst några inlägg i din blogg, och jag tycker du är grymt stark som vågar ta tag i äsen.

kram. <3

2009-11-24 @ 11:59:50
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0