Hemma igen

Hade en väldigt bra helg i Stockholm! Tänkte faktiskt inte jättemycket på mat... Umgicks med min mamma och med några vänner. Åt middag ute på restaurang en dag och då blev det också en kula glass till efterrätt, fikade två gånger (en kanelbulle och en saffransrulltårta) och åt vitt surdegsbröd till frukost varje dag. Och åt en ischoklad och en pepparkaka när jag blev bjuden på stan.

Känns som jag är hyfsat på banan, har lite problem med att äta två lagade mål mat om dagen just nu... Men det funkar väldigt mycket bättre nu än förra veckan. Min mamma äter bara ett lagat mål mat om dagen, så när jag är med henne blir det svårt att få till två lagade mål... Det ställer till det lite i huvudet på mig ibland, får jag erkänna.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här nu, har ingen inspiration... Har ni förslag så kom gärna med dom.

Nu ska jag sy, och sen dra iväg till stan och skolan.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: pinkhelp

känner igen det där med att andra äter konstigt och man då fastnar i deras dåliga mönster. Min familj äter inte mellanmål så de brukar fråga varför jag äter så mycket (de tänker inte på att jag mest äter sallad när jag äter de lagade målen).

2009-12-14 @ 13:02:35
URL: http://pinkhelp.blogg.se/
Postat av: pinkhelp

De har inte hört av sig än så jag vet inte riktigt, men funderar starkt på att hoppa av skolan oavsett, jag orkar inte längre. Dels är det för mycket ansvar och press, sen har jag ända sen jag började utbildningen haft tvivel om den verkligen är rätt för mig. Jag har bara känt mig dum, korkad och efter. Och väldigt osocial dessutom.

2009-12-14 @ 13:53:45
URL: http://pinkhelp.blogg.se/
Postat av: amanda

hej och välkommen tillbaka :) låter som du trots allt haft en ganska trevlig helg? vad gjorde ni? juklappsjakt? kram kram.

2009-12-14 @ 21:14:21
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0